LTTikslas – nustatyti sporto organizacijų inovatyvumą lemiančius veiksnius. Metodai. Mokslinės literatūros šaltinių analizė, nestruktūrizuotas interviu, kokybinio tyrimo duomenų apdorojimas naudojant turinio (content) analizę ir kiekybinio tyrimo rezultatų apdorojimas MS Excel programa. Rezultatai. Tyrimo metu išanalizuota inovatyvios organizacijos samprata ir reikšmė teoriniu aspektu, sutelkiant dėmesį į veiksnius, lemiančius organizacijos inovatyvumą. Lietuvos sporto rinkoje dominuojančios Kauno „Žalgirio“ organizacijos pavyzdžiu atskleisti stipriausi vidiniai veiksniai, lemiantys sporto organizacijos inovatyvumą: tai organizacinė kultūra, kurioje atsispindi organizacijos vertybės, ir be jokios abejonės personalas bei informacija. Išorės veiksniai labiausiai skatinantys organizacijos inovatyvumą – konkurencinė aplinka (rinka), technologiniai ir socialiniai veiksniai. Išvada. Sporto organizacijos inovatyvumą lemiantys stiprūs vidiniai veiksniai skatina organizaciją naujai pažiūrėti į bet kuriuos ribojančius veiksnius ir priimti inovatyvius sprendimus. Konkurencinės aplinkos nebuvimas gali užmigdyti sporto organizaciją ir ilgainiui organizacija gali prarasti savo kaip inovatyvios organizacijos pozicijas. Raktiniai žodžiai: sporto organizacija, inovacija, inovatyvumas, veiksniai. [Iš leidinio]