LTKalbos įgūdžių vartojimas yra kelias į komunikavimo kompetencijos įgijimą. Ji reikalinga visaverčiame vaiko gyvenime. Vaikams, kurie pasižymi gerais komunikavimo įgūdžiais, labiau sekasi bendrauti, draugauti su kitais, išreikšti save, jiems sekasi tiek socialinėje, tiek pasiekimų srityse. Virtualus bendravimas menkina gimtosios kalbos suvokimą, atitraukia vaikus nuo knygos, realios komunikacijos. Sutrikus kalbai, vaikas netenka galimybės pilnavertiškai bendrauti, gali nukentėti kitų psichinių procesų raida. Tyrimo rezultatai išryškino grožinės literatūros panaudojimo svarbą ir ugdymo būdus ugdant ikimokyklinukų kalbinę raišką. Tyrimas naudingas pedagogams ir kitiems 3-5 metų vaikų ugdytojams. Reikšminiai žodžiai: grožinė literatūra, kalba, raiška, ikimokyklinė įstaiga. [Iš leidinio]
ENAnalysis of scientific literature has revealed that the use of fiction enriches the vocabulary of children, stimulates their speech, encourages them to speak visually, and opens the way to coherent speech. Fiction helps children to understand the world around them, as well as communicate and interpret communication more confidently. Abundance of words allows children to communicate freely, to think, and to express their thoughts more easily. Teachers develop the speech skills of children using the conversation method, discussions about read fiction works, and illustration of read fiction works. They teach children poems, and read poetry to them vividly. The research has revealed that teachers consider reading and discussing fiction to be an important aspect of developing the speech skills of children. Key words: fiction, speech, skills, preschool. [From the publication]