Evaluation of personal leadership factors of employees in e-commerce

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Evaluation of personal leadership factors of employees in e-commerce
Alternative Title:
Darbuotojų asmeninės lyderystės veiksnių elektroninėje prekyboje vertinimas
In the Journal:
Transformations in business & economics. 2023, vol. 22, no. 3, p. 40-62
Summary / Abstract:

LTŠiuo darbu siekta ištirti darbuotojų asmeninės lyderystės raišką skatinančius veiksnius atliekant lietuvių startuolio elektroninės komercijos platformos atvejo analizę. Pasitelktas kiekybinis ir kokybinis tyrimas. Kiekybiniam tyrimui duomenys buvo renkami taikant apklausos metodą. Taip galima surinkti duomenis ir juos apibendrinti paaiškinant tam tikrą reiškinį. Šiuo atveju pasirinkta e. komercijos įmonė, teikianti interneto ir reklamos paslaugas. Anketa buvo išsiųsta e. komercijos platformos darbuotojams, dirbantiems Lietuvos padalinyje. Kokybinis tyrimas atliktas taikant pusiau struktūruoto interviu metodą siekiant įvertinti socialinių santykių dinamiką. Tyrimas atskleidė, kad didžiausią poveikį darbuotojų asmeninei lyderystei daro psichologiniai veiksniai ir gaunamas grįžtamasis ryšys. Taip pat svarbu asmeninės lyderystės raiškai organizacijoje tiek organizacija, tiek ir pats individas. Reikšminiai žodžiai: darbuotojų lyderystė; darbuotojų įgalinimas; darbuotojų į(si)pareigojimas; asmeninė lyderystė; e. lyderystė; e. prekyba. [Iš leidinio]

ENThe purpose of this article was to investigate the factors promoting the expression of personal leadership of employees, by conducting a case study of a Lithuanian start-up e commerce platform. Quantitative and qualitative research were used to conduct the research. For quantitative research, data was collected using a survey method. In this way, data can be collected and summarized to explain a certain phenomenon. In this case, an e-commerce company that provides internet and advertising services was selected. The questionnaire was sent to the employees of the e-commerce platform working in the Lithuanian branch. A qualitative study was conducted using the semi-structured interview method in order to assess the dynamics of social relations. The study revealed that psychological factors and feedback have the greatest impact on employees' personal leadership. An important place in the expression of personal leadership in the organization is occupied by both the organization and the individual himself. Keywords: employee leadership, employee empowerment, employee commitment, personal leadership, e-leadership, e commerce. [From the publication]

ISSN:
1648-4460
Related Publications:
Lyderystės vaidmuo formuojant žinių valdymui palankią organizacijos kultūrą: atvejo analizė / Viktoras Vaitkevičius. Informacijos mokslai. 2016, t. 76, p. 123-138.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/111364
Updated:
2024-10-24 16:36:38
Metrics:
Views: 3
Export: