LTStraipsnyje kontent (turinio) analizės metodu nagrinėjami 5-8 klasių muzikos vadovėliai, siekiant atskleisti krikščioniškųjų vertybių raiškos aspektus muzikinio ugdymo turinyje. Tyrimo rezultatai parodė, kad krikščioniškasis tikėjimas, jo prasmė bei ugdomos vertybės labiausiai atsispindi Balčyčio vadovėlių „Muzika“ serijoje. Malikėnienės vadovėliuose „Muzika“ ir „Muzikos labirintai“ didesnis dėmesys skiriamas mokinių pasaulietiškumui ugdyti bei muzikai suvokti. Pagrindiniai žodžiai: krikščioniškosios vertybės, muzikos pamoka, 5-8 klasių muzikos vadovėliai. [Iš leidinio]
ENBy applying the method of content analysis, the article analyzes basic (grades 5-8) music textbooks by different authors. The article aims to find out how much and in what way Christian values are presented in the content of musical education. The results of the research revealed that the Christian faith, its meaning and values are most reflected in Balčytis’s series of textbooks “Muzika” (2007). Malikėnienė’s textbooks “Muzika” (2010) and “Muzikos labirintai” (2012) pay more attention to the development of students’ secularity and understanding of music. Key words: Christian values, music lesson, textbooks for grades 5-8. [From the publication]