LTAnalizuojant sėkmingiausius Lietuvos kino rinkodaros atvejus, kurie susiję su socialinių medijų naudojimu ir integruota rinkodaros komunikacija, neabejotinai verta išskirti "Redirected" pavyzdį. Šio atvejo analizė atskleidžia nuoseklaus ir novatoriško požiūrio poreikį siekiant pritraukti žiūrovų dėmesį ir motyvuoti žiūrėti filmą, ypač mažesnėse kino industrijose. Kadangi Lietuvos kino industrija priskiriama mažosioms, vien novatoriškos rinkodaros komunikacijos strategijos nepakanka, todėl pats filmas turi būti arba labai reikšmingas (pavyzdžiui, tęsinys), arba, kaip "Redirected / Už Lietuvą" atveju, turi pratęsti tęsinį ir tuo pat metu kino žiūrovams būti "kažkas naujo, bet vis tiek pažįstamo". Pagrindiniai žodžiai: kino rinkodara; prekės ženklo tęstinumas; socialinės medijos; integruota rinkodaros komunikacija; assemblage teorija; Redirected. [Iš leidinio]
ENThe analysis of the most successful cases in the Lithuanian film marketing, which has also been related with the use of social media and integrated marketing communication, should undoubtedly emphasise an example of Redirected: it reveals a consistent need to promote films in an innovative way which attracts the audience’s attention and motivates them to watch a film, especially in smaller film industries. As the Lithuanian film industry belongs to the smaller ones, innovative marketing communication strategy alone cannot suffice to motivate the audience to watch the film. Therefore, the film itself has to be either very significant (e.g., a sequel) or, as in the case of Redirected/Už Lietuvą!, has to extend the sequel while at the same time be "something new, but still familiar" to the film spectators. Keywords: film marketing; brand continuity; social media; integrated marketing communication; assemblage theory; Redirected. [From the publication]