LTŠiame tyrime nagrinėjamas bandomosios emocinio intelekto programos ir individualių koučingo intervencijų veiksmingumas siekiant sustiprinti antreprenerystės studentų psichologinį kapitalą, kūrybinį saviveiksmingumą, gerovę ir pasitenkinimo gyvenimu suvokimą. Tyrimo, kuriame dalyvavo 16 Verslumo akademijos studentų, rezultatai atskleidė, kad intervencijos turėjo teigiamą poveikį šiems psichologiniams aspektams tiek iš karto po intervencijų, tiek ilgalaikėje perspektyvoje (po 6 mėnesių). Šie rezultatai rodo, kad psichologinis kapitalas ir jo komponentai yra glaudžiai susiję su asmenine gerove ir – mažesniu laipsniu – su kūrybiniu saviveiksmingumu. Raktiniai žodžiai: psichologinis kapitalas, kūrybinis saviveiksmingumas, psichologinė gerovė, pasitenkini mas gyvenimu, koučingas, antreprenerystė. [Iš leidinio]
ENThis paper examines the effectiveness of the pilot emotional intelligence programme with individual coaching interventions in enhancing the psychological capital, creative self-efficacy, well-being, and life satisfaction of entrepreneurship students. The study, involving 16 students from an entrepreneurship academy, shows that these interventions have a positive impact on these psychological aspects, both immediately after the sessions and in the long term. The results indicate a strong interconnection between psychological capital and its components and well-being, and to a lesser extent, with creative self-efficacy. Keywords: Psychological Capital (PsyCap), creative self-efficacy, well-being, subjective satisfaction with life, coaching, entrepreneurship. [From the publication]