LTDisertaciniame darbe siekiama tikslo – įvertinti eksperimentinių V – VI klasių kūno kultūros programų veiksmingumą teigiamam tų klasių mokinių požiūriui į kūno kultūrą kaip mokymo(si) dalyką ugdyti. Panaudoti tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, apklausos raštu, testavimas, ugdomasis eksperimentas. Ugdomo eksperimento duomenys atskleidžia šiuos mokslinio naujumo elementus: - teorinių kūno kultūros pamokų integravimo su kitais mokomaisiais dalykais svarbą ugdant teigiamą mokinių požiūrį į kūno kultūrą; - mokinių veiklos per pamokas organizavimą suskirstant juos grupelėmis - kūno kultūros programų taikymą, kai akcentuojamas pedagoginis ir socialinis fizinio ugdymo(si) prasmingumas ir teigiamą mokinių požiūrį į kūno kultūrą kaip mokymo(si) dalyką skatinantys metodai; Tyrimo praktinį reikšmingumą nusako tai, kad: - eksperimentu pagrįstas teigiamo mokinių požiūrio į kūno kultūrą kaip mokymo(si) dalyką ugdymo turinys ir technologija gali būti pavyzdžiu kūno kultūros mokytojams rengiant klasių kūno kultūros programas.
ENThe aim of the dissertation is to evaluate the efficiency of experimental physical education programmes for grades 5 and 6 upon positive attitude of students of these grades towards physical education as a subject of teaching and learning. The following research methods were applied: analysis of scientific literature, questionnaires, tests and development experiment. Data received by way of the development research reveals the following elements of scientific novelty: - The importance of integration of theoretical classes of physical education with other subjects in the development of students’ positive attitude towards physical education; - Organisation of students’ activities in classes by dividing them in groups; - Application of physical education programmes by accentuating pedagogical and social importance of physical education and methods promoting positive attitude of students towards physical education as a teaching subject. Practical significance of the research is indicated by the fact that experiment-based content and technology of development of students’ positive attitude towards physical education as a teaching subject may serve as an example to physical education teachers in the preparation of physical education programmes.