Sutrikusio intelekto vaikų muzikinis bendrųjų gebėjmų ugdymas : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Sutrikusio intelekto vaikų muzikinis bendrųjų gebėjmų ugdymas: disertacija
Alternative Title:
Musical Education of General Skills in Children with Intellectual Disorders
Publication Data:
Vilnius, 2001.
Pages:
179 lap
Notes:
Dr. disert. (social. m.) - Vilniaus pedagoginis universitetas, 2001. Bibliografija.
Summary / Abstract:

LTLietuvoje, kaip ir daugelyje kitų šalių, sutrikusio intelekto vaikų muzikinis ugdymas susijęs su neįgaliųjų socialinės integracijos procesu. Šiame disertaciniame darbe sutrikusio intelekto vaikų muzikinio ugdymo tyrimas Lietuvoje, sprendžiant aktualias neįgaliųjų socializacijos problemas, atliktas pirmą kartą. Siekta ištirti sutrikusio intelekto vaikų muzikinio ugdymo ypatumus, plėtojant jų bendruosius gebėjimus prioritetiškai išryškinto emocinio prado kontekste. - Buvo tirta metų sutrikusio intelekto vaikų muzikinis ugdymas. Tyrimu buvo patvirtinta, kad sutrikusio intelekto vaikų muzikinio ugdymo filosofinis ir metodologinis pagrindas sėkmingai gali būti formuojamas remiantis socialinio išmokimo ir elgesio modeliavimo teorijų idėjomis, adaptuotomis humanistinėje paradigmoje, ir žymiausių muzikinio ugdymo koncepcijų nuostatų bei Ugdomosios muzikos terapijos principų deriniu.

ENIn Lithuania like in many other countries musical education of children with intellectual disorders is related to the social integration process of the disabled. This dissertation is the first work to carry out research into musical education of children with intellectual disorders in Lithuania focusing on relevant problems of socialisation of the disabled. The purpose is to study peculiarities of musical education of children with intellectual disorders developing their general skills in the prioritised context of the emotional element. The study focuses on musical education of children with intellectual disorders. The study has proven that philosophical and methodological grounds for musical education of children with intellectual disorders may successfully be formed in accordance with ideas of theories of modelling of social learning and behaviour adapted in the humanistic paradigm and the most renowned concepts of musical education combined with principles of educational musical therapy.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/10699
Updated:
2022-02-07 20:09:36
Metrics:
Views: 109
Export: