LTŠiuolaikinėje organizacijoje sėkminga komunikacija yra itin svarbus procesas, galintis prisidėti prie įvaizdžio formavimo, organizacijos rinkodaros strategijos įgyvendinimo, pasiekiant tikslines auditorijas, palaikant santykius su visuomene, pritraukiant rėmėjus. Populiarėjantys socialiniai tinklai skatina organizacijas vis aktyviau naudotis šia priemone ir komunikuoti interaktyvioje erdvėje. Straipsnyje pateikti komunikacijos ir organizacijos komunikacijos apibrėžimai, organizacijos komunikacijos rūšys, kanalai ir priemonės. Išnagrinėti socialinių tinklų apibrėžimai ir šių tinklų nauda organizacijos komunikacijai. Anketinės apklausos kiekybiniu tyrimu surinkta informacija apie nevyriausybinės organizacijos „Unikalus gyvenimas“ komunikaciją socialiniame tinkle Facebook ir atlikta gautų šio tyrimo rezultatų analizė. Tyrimas atskleidė, kaip respondentai vertina „Unikalaus gyvenimo“ komunikaciją socialiniame tinkle Facebook. Pateiktos išvados ir rekomendacijos. Reikšminiai žodžiai: organizacijos komunikacija, išorinė komunikacija, socialiniai tinklai, Facebook. [Iš leidinio]
ENIn a modern organization, successful communication is an extremely important process in order to achieve set goals and aspirations. Proper communication can contribute to the formation of the image, the organization's marketing strategy, reaching target audiences, maintaining relations with the public, and attracting sponsors. The growing popularity of social networks encourages organizations to use this tool more and more actively and communicate in an interactive space. The article analyzes the concept of communication, types, channels and tools of organizational communication. The concept of social networks and their benefits for organizational communication are clarified. A practically conducted quantitative study presents an analysis of the communication of the non-governmental organization "Unikalus gyvenimas" on the Facebook social network. The study revealed how respondents evaluate the communication of "Unikalus gyvenimas" on the social network Facebook, conclusions and recommendations are presented. Keywords: organizational communication, external communication, social networks, Facebook. [From the publication]