LTStraipsnyje nagrinėjami teoriniai organizacijos įvaizdžio formavimo aspektai. Pabrėžiama įvaizdžio reikšmė šių dienų versle, akcentuojant, kad, tik pelniusios palankios organizacijos įvaizdį, įmonės įgauna stiprų pranašumą rinkoje. Išskiriamas įvaizdžio formavimo procesas, susidedantis iš vidinės organizacijos kultūros, darbuotojų kompetencijų, produkto vertės, vadovo elgesio, verslo reputacijos, socialinės organizacijos elgsenos, vizualinio vaizdo bei pačių vartotojų įvaizdžio. Empiriniam tyrimui pasirinktas anketinės apklausos metodas, taikytas tikimybinis tiriamųjų parinkimo būdas – atsitiktinė atranka. Atlikta apklausos rezultatų analizė įvertinti UAB „Baltic Agro“ įvaizdį pagal išskirtus įvaizdžio formavimo veiksnius ir identifikuotus organizacijos įvaizdžio elementus. Reikšminiai žodžiai: organizacijos įvaizdis, išorinis įvaizdis, vidinis įvaizdis, įvaizdžio elementai, įvaizdžio formavimo veiksniai. [Iš leidinio]
ENThe article examines the theoretical aspects of the formation of the organization's image. It emphasizes the importance of image in today's business, emphasizing that only by gaining the image of a supportive organization, companies gain a strong advantage in the market. The process of image formation is distinguished, consisting of the internal culture of the organization, employee competencies, product value, manager's behavior, business reputation, social behavior of the organization, visual image and image of the consumers themselves. A questionnaire survey method was selected for the empirical study and a probabilistic method of selecting subjects was applied – random selection. The analysis of the survey results enabled to assess the JSC Baltic Agro company's image based on the distinguished image formation factors and the identified elements of the organization's image. Keywords: image of organization, external image, internal image, elements of the image, factors of image formation. [From the publication]