LTLietuvos švietimui integruojantis į Europos švietimo sistemą, kuriantis bendrai Europos švietimo erdvei, vienas iš prioritetinių uždavinių yra švietimo kokybės užtikrinimas. Disertacijoje iškeliama problema : studijų programų kokybės vertinimo teoriniai ir empiriniai pagrindai. Tikslas – apibrėžti neuniversitetinių studijų programų kokybės vertinimą kaip edukologinį reiškinį, teoriškai ir empiriškai pagrindžiant jų vertinimą. Ekspertiniu tyrimu – institucijų – pretendenčių į kolegijas statusą parengtų studijų programų kokybė tyrimu atskleista neuniversitetinių studijų programų turinio kokybė, stipriosios ir silpnosios parengtų realizavimu studijų programų savybės.
ENEnsuring of quality of education is one of the priority tasks in the integration of Lithuanian education in the European educational system and development of a common European education sector. The dissertation raises a problem: theoretical and empirical basis for assessment of quality of programmes of studies. The goal is to define the assessment of the quality of programs of non-university studies as an educational phenomenon, providing a theoretical and empirical validation of the evaluation. The experimental research reveals the quality of programs of studies of institutions aspiring to the status of colleges, non-university programmes, their strengths and weaknesses.