Neuniversitetinių studijų programų kokybės vertinimo teorinis ir empirinis pagrindimas : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Neuniversitetinių studijų programų kokybės vertinimo teorinis ir empirinis pagrindimas: disertacija
Alternative Title:
Theoretical and empirical validation of evaluation of quality of non-university studies programmes
Publication Data:
Vilnius, 2005.
Pages:
233 lap
Notes:
Disertacija rengta 2000-2005 metais Vilniaus pedagoginiame universitete. Dr. disert. (socialiniai m.) - Vilniaus pedagoginis universitetas, 2005. Bibliografija.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Theoretical and empirical substantiation of the assessment of non-university study programmes quality Vilnius, 2005 31 p. : schem
Summary / Abstract:

LTLietuvos švietimui integruojantis į Europos švietimo sistemą, kuriantis bendrai Europos švietimo erdvei, vienas iš prioritetinių uždavinių yra švietimo kokybės užtikrinimas. Disertacijoje iškeliama problema : studijų programų kokybės vertinimo teoriniai ir empiriniai pagrindai. Tikslas – apibrėžti neuniversitetinių studijų programų kokybės vertinimą kaip edukologinį reiškinį, teoriškai ir empiriškai pagrindžiant jų vertinimą. Ekspertiniu tyrimu – institucijų – pretendenčių į kolegijas statusą parengtų studijų programų kokybė tyrimu atskleista neuniversitetinių studijų programų turinio kokybė, stipriosios ir silpnosios parengtų realizavimu studijų programų savybės.

ENEnsuring of quality of education is one of the priority tasks in the integration of Lithuanian education in the European educational system and development of a common European education sector. The dissertation raises a problem: theoretical and empirical basis for assessment of quality of programmes of studies. The goal is to define the assessment of the quality of programs of non-university studies as an educational phenomenon, providing a theoretical and empirical validation of the evaluation. The experimental research reveals the quality of programs of studies of institutions aspiring to the status of colleges, non-university programmes, their strengths and weaknesses.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/10682
Updated:
2022-02-07 20:08:44
Metrics:
Views: 44
Export: