LTDisertacijos tikslas – remiantis įmonių tinklo formavimosi ir funkcionavimo teorinėmis prielaidomis ir empiriniais maitinimo paslaugų įmonių tyrimais suformuoti maitinimo įmoių tinklo plėtros regione koncepciją teritorinės organizacijos ir tarporganizacinių ryšių požiūrių sąlytyje. Pirmojoje darbo dalyje, remiantis, mokslinės literatūros studijomis atskleidžiamas, ne tik skirtingas įmonių tinklo ir plėtros supratimas, bet ir minėtieji procesai pagrindžiami įmonių tinklo erdvinę plėtrą ir įmonių tarpusavio sąveiką nusakančiomis paradigmomis bei bendrosiomis įmonių tinklų formavimosi, funkcionavimo ir plėtros teorinėmis prielaidomis. Antroje dalyje matinimo įmonių tionklo regione metodologija grindžiama dviem organizacijos ir tarporganizacinių ryšių požiūriais. Trečioje dalyje aprašomas empirinis maitinimo įmonių tinklo Kauno ir Šilalės regionų pavyzdžiu tyrimas. Paskutinėje dalyje apibūdinamos maitinimo įmonių plėtros regione koncepcijos dedamosios bei pagrindinės jų tarpusavio sąsajos. [Iš leidinio]
ENDrawing on theoretical assumptions of company network building and functioning and empirical research of catering companies, the dissertation purports to formulate the concept of catering companies’ network expansion in the region. The concept is defined from perspectives of territorial organization and inter-organizational relations. In the first chapter of the work, based on studies of scientific literature, the author discusses various definitions of company network and network expansion, these processes are anchored in paradigms describing spatial expansion of company networks and mutual company as well as in general theoretical assumptions on formation, functioning and expansion of company networks. In the second part, the methodology of catering company network in the region is justified in terms of two approaches relying on organizational and inter-organizational ties. In the third chapter, the author describes empirical network of catering companies by drawing examples from Kaunas and Šilalė regions. In the last chapter, the work defines constituent elements and key relationships of the concept of catering company network expansion in the region.