Lietuvos mokyklos ateities scenarijai: "kas iš to?"

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvos mokyklos ateities scenarijai: "kas iš to?"
Alternative Title:
Future scenarios of the Lithuanian school: "what's the point?"
In the Journal:
Acta paedagogica Vilnensia. 2023, t. 50, p. 8-22
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pristatomi mokslo projekto rezultatai, kuriais remiantis sukurti keturi futuristiniai Lietuvos mokyklos scenarijai ir bandoma atsakyti į klausimą, kas iš to? Straipsnio idėja brandinta kartu su vykstančiais projekto įžvalgų pristatymais viešojoje akademinėje erdvėje, kurioje dažniausiai skambėjo klausimas – kas iš to? Kokia praktinė nauda? Todėl straipsnyje, pateikus scenarijų kūrimo metodologiją ir aprašius pačius scenarijus, pereinama prie svarstymų, kokia nauda iš tokių ar panašaus tipo scenarijų, kodėl jie kuriami ir kokia gali būti būtent šiame projekte pateiktų scenarijų nauda. Pagrindiniai žodžiai: Lietuva, mokykla, scenarijai, Delfi tyrimo metodas. [Iš leidinio]

ENThe article presents the results of our research project and development of four futuristic scenarios for the Lithuanian school attempting to answer the question: What’s the point? The idea of the article matured during the ongoing presentations of the project insights in public academic space, where two questions were often posed: What’s the point of this? What are the practical benefits? Therefore, the article features the methodology of scenario development and describes the benefits of these and similar scenarios, why they are created, and the possible benefits of the scenarios developed within the framework of this project. Keywords: Lithuania, school, scenarios, Delphi research method. [From the publication]

DOI:
10.15388/ActPaed.2023.50.1
ISSN:
1392-5016; 1648-665X
Related Publications:
Tapti klimato kaitos ugdytoja: pirmos klasės veiklos tyrimas / Sandra Kairė, Jovita Vaivadaitė, Augustina Kundrotaitė. Acta paedagogica Vilnensia. 2024, t. 52, p. 111-127.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/105949
Updated:
2023-12-21 23:35:14
Metrics:
Views: 21    Downloads: 4
Export: