LTFizinis ugdymas yra pedagoginis vyksmas, įeinantis į pilnutinį, esminį ugdymą. Lietuvos teisės studentams fizinis pajėgumas yra jų būsimo darbo sėkmės garantas. Disertacijos tikslas – parengti teoriškai pagrįstą ir pedagoginiu eksperimentu patikrintą LTA I kurso studentų savarankiškos diferencijuotos fizinės saviugdos sistemą, pritaikytą atskiriems studentų gyvenimo motorinio aktyvumo etapams. Šios disertacijos dėka, būsimieji policijos pareigūnai turės moksliškai pagrįstos savarankiško fizinio ugdymo teorinės ir didaktinės medžiagos, kuri padės kryptingai lavinti fizinius,psichomotorinius bei funkcinius gebėjimus. Būtent tai jiems padės gerai pasirengti būsimai profesinei veiklai.
ENPhysical development is a pedagogic process that is a part of the entire essential development. Physical capacity is the guarantee for future success of Lithuanian law students. The aim of the thesis is to prepare a theoretically reasoned and—using a pedagogic experiment—test the differentiated physical self-development system of LLA 1st year students that is applied for different stages of student life physical activity. Due to this dissertation, the future police officers will have scientifically based and didactic materials on individual physical self-development that will help a targeted development of physical, psychomotoric, and functional abilities. And this will help them to better prepare for the future professional activity.