LTMokslinio tyrimo objektas – klientų aptarnavimo kokybė skaitmenizavimo kontekste UAB "Atea" atveju. Tyrimo tikslas – pasiūlyti klientų aptarnavimo kokybės gerinimo sprendimus naudojant skaitmenizavimą UAB "Atea" atveju. Tyrimo problema – kaip pagerinti klientų aptarnavimo kokybę naudojant skaitmenizavimą UAB "Atea" atveju? Siekiant iškelto tyrimo tikslo sprendžiami tokie uždaviniai: 1. Išanalizuoti klientų aptarnavimo Kokubus skaitmenizavimo kontekste teorinius aspektus. 2. Įvertinti klientų aptarnavimo kokybę naudojant skaitmenizavimą, atlikus tyrimą UAB "Atea" atveju. 3. Suformuoti pasiūlymus klientų aptarnavimo kokybei gerinti naudojant skaitmenizavimą UAB "Atea" atveju. Atlikto tyrimo metu atskleistos UAB "Atea" įmonėje klientų aptarnavimo problemos ir pasiūlyti jų išsprendimo būdai. Įmonės elektroninėje parduotuvėje parduodamos įvairios elektroninės prekės, tokios kaip kompiuteriai, mobilieji telefonai ir jų priedai. "Atea" siūlo techninės ir programinės įrangos asortimentą iš įvairių technologinių kompanijų. Šią įranga galima įsigyti "Atea" internetinėje parduotuvėje verslams sudarius sutartį su "Atea". Klientų aptarnavimo strategija parodo įmonės siekį užtikrinti klientų poreikius ir aukštą paslaugų kokybę. Tokiu būdu siekiant tapti rinkos lyderiais. Atlikus tyrimą įvardinti sprendimai susiję su IT inovacijų integracija į skaitmenizuotą klientų aptarnavimo procesą. Sprendimai pritaikyti norint išspręsti problemas susijusias su siekiu greičiau atsakyti į pasikartojančius klientų klausimus, užklausas, elektroninius laiškus ir komunikacijos palaikymą tarp darbuotojų. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros palyginamoji analizė, antrinių duomenų analizė, pusiau struktūruotas interviu. [Iš Įvado]
ENThe aim of the work is to find out the possibilities of digitization of customer service and to offer specific recommendations that the company could apply in practice. The scientific literature has shown that for most companies who want to remain competitive and have customers, it is recommended to start the digitization process, as digitization best fulfills business processes, gives the organization flexibility, improves response to environmental change, strategy and focuses on IT advances. and customer service. For companies like "Atea", which serves customers online – digitization can help to reduce the workload of existing employees by processing more data at a time, automating processes, and providing customers with services or goods at any time of the day, anywhere in the world, and the result is seen in the quality of customer service. In this work, the object of research is the quality of customer service in the context of digitization in the case of UAB Atea, and the aim of the research is to offer solutions for improving the quality of customer service using digitization in the case of "Atea". To achieve the set goal, the following tasks are solved: analysis of theoretical aspects in the context of digitization of customer service quality, evaluation of customer service using digitization quality research of “Atea” and proposals for improving the quality of digitized customer service. Keywords: customer service, digitization, information technology, services quality. [From the publication]