LTStraipsnyje, remiantis mokslinėje literatūroje pateiktos medžiagos, Lietuvos ir užsienio valstybių baudžiamojo proceso įstatymų, tarptautinių teisės aktų analize, teisėsaugos institucijų darbuotojų apklausos rezultatais ir archyvinių baudžiamųjų bylų analize, aptariami reikalavimai, kurių būtina laikytis, naudojant įvairias technines priemones baudžiamojo proceso veiksmų metu. Remiamasi autoriaus atliktos teisėjų, prokurorų ir ikiteisminio tyrimo įstaigų pareigūnų (buvo apklausti 254 respondentai) anoniminės apklausos metu gautais rezultatais, taip pat atsitiktinės atrankos būdu parinktų 148 baudžiamųjų bylų dokumentų analize. Iki šio laiko Lietuvos baudžiamojo proceso mokslininkai, išskyrus autoriaus kelis ankstesnius darbus, nagrinėjamai temai daugiau dėmesio neskyrė ir jos plačiau nenagrinėjo, todėl tyrimas yra aktualus ir naujas. Nusikalstamų veikų tyrimas, jas įvykdžiusių asmenų nustatymas ir nubaudimas yra itin svarbi valstybės veiklos rūšis; kovos su nusikalstamumu sėkmingumas, rezultatyvumas turi didžiulės įtakos ir kitoms socialinio gyvenimo sferoms. Tačiau ši valstybės veikla dėl objektyvių ir subjektyvių priežasčių trunka pakankamai ilgai, reikalauja didelių žmogiškų bei materialinių išteklių, be to, nėra pakankamai rezultatyvi. Siekiant užtikrinti greitą, ekonomišką ir maksimaliai rezultatyvią baudžiamąją teiseną, būtina ieškoti naujų priemonių ir būdų, padedančių modifikuoti baudžiamąjį procesą ir įgyvendinti proceso tikslus. Būtina rasti tokių priemonių ir būdų, kurių įgyvendinimas suderintų iš esmės antagonistinius tikslus - ekonomiškumą, greitumą, žmogaus teisių ir laisvių apsaugą bei maksimalų nusikalstamų veikų tyrimo rezultatyvumą. Valstybės taikomos priemonės, užkertančios kelią nusikaltimams, ribojančios ir mažinančios nusikalstamumą, turi būti veiksmingos. [Iš straipsnio, p. 327]