LTLietuvai atgavus nepriklausomybę, atsirado galimybė kurti savo šalies švietimo sistemą ir jai bei jos struktūriniams elementams formuluoti ir deleguoti misiją, tikslus, atliepiančius pažangias pasaulio, ypač Europos, švietimo tendencijas bei Lietuvos savitumą. Švietimo sistemos bei struktūrinių jos elementų paskirtis – ugdymas, tad visa tai turi laiduoti galimybę individui ugdytis visą gyvenimą ir taip – rūpintis edukaciniu stimuliavimu – t.y. tuo, kad švietimo sistema ir struktūriniai jos elementai skatintų individą ugdytis. Disertacijos tikslas – sukurti edukacinio stimuliavimo koncepciją ir parengti jos įgyvendinimo Lietuvos bendrojo lavinimo mokykloje sistemą.
ENRestoration of Lithuanian independence has offered an opportunity to develop the country’s educational system and formulate and delegate missions and goals for the system and its structural elements that would meet advanced global, especially European, educational tendencies and the peculiarity of Lithuania. Education is the main function of the educational system and its structural elements; therefore, all this should provide an opportunity for an individual’s life-long education and manage educational stimulation in a manner that the educational system and its structural elements would encourage individual learning. The goal of the dissertation is to develop a concept of educational stimulation and prepare a system for its implementation in a school of general education in Lithuania.