LTPagrindinė straipsnyje sprendžiama problema – per mažas dėmesys skiriamas darnaus vystymosi tikslų įgyvendinimui naudojantis ekologinės etikos ir švietimo principais. Straipsnio tikslas – atskleisti ekologinės etikos ir švietimo reikšmę ugdomajame procese siekiant darnaus vystymosi. Straipsnio objektas – ekologinė etika ir švietimas. Straipsnyje taikyti metodai: sisteminė mokslinės literatūros analizė, lyginimo ir apibendrinimo metodai. Straipsnyje nagrinėjama ekologinės etikos ir švietimo reikšmė ugdomajame procese siekiant darnaus vystymosi tikslų įgyvendinimo. Remiantis sukaupta teorine medžiaga, įvertinant ekologinės etikos, švietimo ir darnaus vystymosi principus, nagrinėjama ekologinės etikos ir švietimo reikšmė ugdomajame procese. [Iš leidinio]
ENLow priority of achieving sustainable development goals through the principles of ecological ethics and education is the main issue of the article. The goal of the article is to reveal the importance of ecological ethics and the significance of education in the training process for sustainable development. The objects of the article are: Ecological Ethics and Education. Systematic analysis of scientific literature and the methods of comparison and generalization are used in the article. The importance of ecological ethics and education in the training process for achieving the goals of sustainable development are analysed in the article. The importance of ecological ethics and education in the educational process is analysed according to the gathered theoretical material, evaluating the principles of ecological ethics, education and the principles of sustainable development. [From the publication]