LTStraipsnyje, remiantis aktualiais teisėkūros ir teisės taikymo pavyzdžiais, siekiama atsakyti į klausimą, kaip, skelbiant tam tikrus asmens duomenis, teisės viešumo principas turėtų būti derinamas su 2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojusio Europos Sąjungos Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimais. Teisės viešumo principo turinio ir bendrųjų teisės teorijos taisyklių kontekste formuluojama išvada, kad asmens duomenų apsauga negali būti suabsoliutinama taip, kad būtų paneigtas teisės viešumo principas. Kita vertus, atkreipiamas dėmesys ir į tai, kad nagrinėjamas klausimas dėl asmens duomenų apsaugos turi būti vertinamas ir pagarbos tarptautiniams įsipareigojimams kontekste, nes tai susiję su Europos Sąjungos asmens duomenų apsaugos teisės transformacijomis, įvykusiomis po minėto reglamento įsigaliojimo. Reikšminiai žodžiai: Konstitucija, teisės viešumo principas, asmens duomenų apsauga. [Iš leidinio]
ENAccording to the most recent legislative examples, this paper strives to answer how, in the process of making private data public, the legal principle that law must be public should be balanced with the requirements of the EU General Data Protection Regulation issued in May of 2018. In the context of the content of the legal principle that law must be public, also having in mind related rules of legal doctrine, this paper concludes that the protection of personal data cannot be understood in such a way that the aforementioned legal principle is negated. On the other hand, this paper pays attention to the fact that the question of the protection of private data should be evaluated in the context of legal requirements to respect international agreements related to legal transformations in EU private data protection law. Keywords: Constitution, law must be public, personal data protection. [From the publication]