Miesto įvaizdžio formavimas kultūros projektais skirtingų kartų atstovams

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Miesto įvaizdžio formavimas kultūros projektais skirtingų kartų atstovams
Alternative Title:
Formation of city image with cultural projects for different generations
Summary / Abstract:

LTPer pastaruosius kelis dešimtmečius miesto prekės ženklo vystymas tapo vis aktualesnis. Miestas nebėra pasyvus objektas, kuriame gyvena žmonės ir lankosi turistai. Jis pradedamas vertinti kaip kultūros, meno ir aktyvaus gyvenimo šaltinis, kuriam reikia suteikti žinomumą, kad miestas sulauktų daugiau svečių ir jo gyventojai gyventų aktyvesnį gyvenimą, buvimas tame mieste jiems suteiktų labiau teigiamas emocijas. Stiprus miesto įvaizdis gali užtikrinti ne tik aukštesnį turizmo lygį, bet ir gali sustiprinti galimybes gauti didesnes investicijas, galimybes organizuoti didesnius tarptautinius ar nacionalinius renginius. Dabartiniu laikotarpiu miesto prekės ženklo vystymas tampa vis aktyvesnis, savivaldybės vis aktyviau įsitraukia į įvaizdžio formavimą, todėl ši tema tampa vis aktualesnė. Norint užtikrinti teigiamą įvaizdį, svarbu, kad būtų naudojamos tinkamos priemonės tikslui pasiekti. Šiomis dienomis miesto įvaizdis yra kuriamas įvairiausiais būdais. Viena iš tokių priemonių gali būti kultūros projektai. Kultūros projektai kuria emocinę ir patirtinę vertę vartotojui, jie gali netgi padėti žmogui išspręsti problemą. Todėl tokio tipo projekto naudojimas miesto įvaizdžio formavime gali atnešti teigiamų rezultatų, tačiau svarbu, kad būtų daroma tinkamai. Tyrimo problema – kaip kultūros projektais yra formuojamas miestų įvaizdis skirtingoms kartoms? Tyrimo objektas: miestų įvaizdžio formavimas kultūros projektais. Tyrimo tikslas: pateikti įžvalgas miesto įvaizdžio formavimui Tyrime naudojami metodai: pusiau struktūruotas ekspertų interviu, kiekybinė anketinė apklausa. [Iš Įvado]

ENThis article is about shaping image of the city through cultural projects for three separate generations – X, Y and Z. It highlights important theoretical aspects about what is image of the city and how it should be created, the importance of culture in city’s image and most important aspects about different generations. With the help of expert’s interview and quantitative survey, the article presents most importance insights about how cultural project differently effect image of the city in the mind of people from different generations. Keywords: city image, city brand, cultural projects, generation X, generation Z, generation Y. [From the publication]

DOI:
10.7220/2538-6778.2022.25
ISSN:
1822-6736; 2538-6778
Related Publications:
Kultūros vadyba. Strateginiai pasirinkimai / Ieva Kuizinienė. Acta Academiae Artium Vilnensis 2011, t. 63, p. 10-22.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/103197
Updated:
2023-12-06 13:59:05
Metrics:
Views: 15    Downloads: 2
Export: