Vertės pasiūlymo įveiklinimas reklama miesto turizme "Kaunastic" pavyzdžiu

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vertės pasiūlymo įveiklinimas reklama miesto turizme "Kaunastic" pavyzdžiu
Alternative Title:
Implementation of value proposition through advertising in urban tourism, using "Kaunastic" as an example
Summary / Abstract:

LTŠių dienų pasaulis, atsižvelgus į turizmo sferą, yra suvaržytas. Pasaulinės pandemijos laikotarpiu, turizmas kenčia, vartotojai bijo arba negali keliauti į kitas šalis. Todėl tokiu laikotarpiu pradeda populiarėti vidinis turizmas – gyventojai renkasi keliauti savo šalyje, o ne už jos sienų. Tačiau Lietuvos turizmas nėra taip gerai išvystytas, kaip užsienio šalių (Gražytė, 2008; Mekionis, 2008), jaučiamas dėmesio trūkumas vietiniam turizmui (Lietuvos Respublikos Vyriausybė, 2013). Vartotojai pradeda lyginti gaunamas patirtis užsienyje ir savo šalyje, todėl labai svarbu, kad šalies turizmas tobulėtų ir prilygtų tarptautiniam standartui. Vietiniam turizmui plečiantis, siūlant daugiau galimybių Lietuvos gyventojams, įgyvendinus būtų galima daryti prielaidą, kad pandemijos laikotarpiui sušvelnėjus arba pasibaigus, vartotojai rinktųsi vietinį turizmą. Šis darbas tampa svarbiu atspirties tašku, siekiant praktikoje pritaikyti autorių pateiktus pasiūlymus ir įžvalgas, kurios reikalingos vertės dimensijų įveiklinimui reklamoje. Darbo tyrimo problema – kaip reklama patobulinti vertės pasiūlymo įveiklinimą miesto turizme. Tyrimo objektas – reklamos sprendimai įvaizdžiui formuoti. Tyrimo tikslas – išnagrinėjus mokslinę literatūrą ir atlikus empirinį tyrimą, pateikti vertės pasiūlymo įveiklinimo reklama projektinius pasiūlymus „Kaunastic“ prekės ženklo pavyzdžiu. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, kiekybinė ir kokybinė turinio analizė ir pusiau struktūruotas ekspertinis interviu. [Iš Įvado]

ENThe aim of the work – to offer projective ways to implement value proposition through advertising, after examining scientific literature and conducting empirical research, using “Kaunastic” brand as an example. The theoretical part of the paper provides the concept of value proposition and its components, examines its implementation and usefulness, as well as emotional and rational appeals of advertising. It examines dimensions of the value and the specifics of its implementation through advertising in tourism. The analytical part of the final work describes the quantitative and qualitative analysis of its contents, during which the brand is compared with brands in other countries’: “Visit Barcelona” and “Daugavpils.Travel”. An interview method is chosen as an addition for the research. Through the analysis, certain problematic areas are selected for the “Kaunastic” brand’s value proposition’s implementation through advertising. Keywords: implementation, urban tourism, advertising appeals, value dimensions, value proposition. [From the publication]

DOI:
10.7220/2538-6778.2021.24
ISSN:
1822-6736; 2538-6778
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/103189
Updated:
2023-12-06 15:11:21
Metrics:
Views: 5    Downloads: 2
Export: