Miestų įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Miestų įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais
Alternative Title:
Cities' image shaping by advertising solutions
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTMiestų įvaizdžio formavimas šiandieniniame pasaulyje įgyja vis didesnę svarbą. Tai tampa sparčiai populiarėjančiu reiškiniu, sukeliančiu daug diskusijų tiek visuomenės tarpe, socialinių medijų erdvėje, tiek ir moksliniame lygmenyje. Pasak Ucinavičiūtės ir Prapiestienės (2017), esant didelei konkurencijai tarp miestų, laimi tie, kurie randa būdų, kaip išnaudoti geriausias savo savybes bei jas tinkamai reprezentuoti. Nuolatinė konkurencija tarp miestų ir noras išsiskirti kelia poreikį kurti bei formuoti originalų miesto įvaizdį. Tam pasitelkiami įvairūs reklamos sprendimai, kurie, tikimasi, jog padės būti pastebėtam ir gerai matomam kitų miestų kontekste. Reklamos specialistai kaip įmanoma išradingiau stengiasi pristatyti miestą pasauliui, kad šis susilauktų tiek žiniasklaidos, tiek turistų dėmesio, pritrauktų naujas investicijas. Tam kuriamos dar nematytos reklaminės kampanijos, pasirenkami netikėti sprendimai marketinge, pristatomi miestų prekės ženklai ir juos atspindintys šūkiai. Lietuvoje vis dar tik labai nedidelė dalis miestų išnaudoja reklamos teikiamas galimybes įvaizdžio formavimui. Todėl labai svarbu ištyrus teorinius šios tematikos aspektus, išanalizavus gerosios praktikos pavyzdžius, remiantis šioje srityje dirbančių ekspertų suteikta informacija bei vartotojų įžvalgomis, sudaryti modelį, kuris būtų naudingas bet kuriai vietovei, siekiančiai formuoti savo įvaizdį reklamos sprendimais. Darbe sprendžiama tyrimo problema – kaip reklamos sprendimais formuoti miestų įvaizdį? Tyrimo objektas – reklamos sprendimai miestų įvaizdžio formavimui. Tyrimo tikslas – sukurti modelį, skirtą miestų įvaizdžio formavimui reklamos sprendimais. [Iš Įvado]

ENThis article is about shaping the image of cities by advertising solutions. It highlights the most important theoretical aspects needed to create a successful advertisement for a city. All the singled out aspects are combined into a theoretical model of advertising solutions for the shaping of the image of cities. Using the triangulation, a combination of several different methods (expert, semi-structured interviews, qualitative content analysis of advertisements and quantitative survey), the possibilities of applying the model in practice are examined. Based on the results obtained during the research, the complemented and improved model is presented. The model of cities’ image shaping by advertising solutions presented in the work is universal, adaptable to different places taking into account their opportunities and situations. Keywords: image shaping, city image, city advertising, advertising solutions.

DOI:
10.7220/2538-6778.2021.24
ISSN:
1822-6736; 2538-6778
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/103128
Updated:
2023-12-06 14:40:58
Metrics:
Views: 19    Downloads: 3
Export: