Veiksnių, lemiančių vartotojų įsitraukimą, analizė

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Veiksnių, lemiančių vartotojų įsitraukimą, analizė
Alternative Title:
Analysis of factors that determine consumers engagement
Summary / Abstract:

LTĮmonėms, prekiaujančioms gaminiais ir norinčioms sėkmingai konkuruoti rinkoje, yra itin svarbu išsiaiškinti kokie veiksniai lemia, jog žmonės perka pas juos, o ne oponentus. Kokie faktoriai turi įtakos vartotojų finansinių išteklių leidimui. Vienas iš pagrindinių elementų pirkimo procese yra vartotojų įsitraukimas. Pirkėju susižavėjimą gaminiu, vartotojų elgsenos moksluose, lemia įvairius veiksniai, kurie padeda geriau ir stirpiaus pažinti vartotoją. Įvairūs vartotojo elgseno ir marketingo specialistai tiria asmenis, nes jie – sudėtingas objektas, kurio elgesį itin sunku prognozuoti ir nuspėti, o ypač kontroliuoti, neturint aktualios informacijos. Temos aktualumas. Norint suprasti kas patraukia vartotojo dėmesį – aktualu pažinti jį bei suvokti kas lemia jo pasirinkimus įsigyjant gaminius. Pirkiminį procesą veikiantis vartotojų įsitaukimo lygis yra itin plačiai tiriamas ir analizuojamas įvairių mokslininkų. Atlikus analizę pavyko identifikuoti esminius veiksnius, kurie turi įtakos įsitraukimo lygui. Darbo autorius jau daugiau nei septynerius metus pats gamina rankų darbo aksesuarus ir dalyvauja įvairiuose viešuose renginiuose, tokiuose kaip miestų mugės, parodos, muzikos festivaliai ir pan. Dėl šios priežasties ši tema įdomi ir aktuali, kadangi jos rezultatai bus panaudojami ateityje, praktikoje. Šiame darbe sprendžiama tyrimo problema – Kokie veiksniai turi įtakos vartotojų įsitraukimo lygiui pirkimo proceso metu. Tyrimo objektas. Veiksniai, lemiantys vartotojų įsitraukimą. Darbo tikslas. Šiuo tyrimu yra norima išsiaiškinti kokie veiksniai lemia vartotojų įsitraukimą ir nustatyti jų aktualumą.Pagrindiniai uždaviniai: 1. Pristatyti vartotojų įsitraukimo sampratą vartotojų elgsenoje; 2. Atlikti ekspertinį patyriminį metodo tyrimą; 3. Pristatyti rezultatus ir pateikti išvadas bei rekomendacijas apie veiksnius lemiančius vartotojų įsitraukimą remiantis ekspertiniu patyriminiu metodu. Situacijos tyrimo logika. Darbą sudaro vartotojų įsitraukimo samprata, pristatomas atliktas patyriminis ekspertinis metodo tyrimas ir išvados. [Iš Įvado]

ENThe aim of the course paper is to carry out a study, which will explain what factors determine consumer engagement. An expert experiential method was used, which investigated the paper author’s primary data. This information has been accumulating for over seven years by selling a variety of accessories. The data was analyzed based on indicators such as date, color, gender, range. Understanding the meaning and importance of each factor allows sellers to use this information to their advantage. Successful management of consumer engagement incentives can lead to increased sales. This phenomenon can create a loyal customer and other long-term benefits. [From the publication]

DOI:
10.7220/2538-6778.2020.23
ISSN:
1822-6736; 2538-6778
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/103076
Updated:
2023-12-13 18:28:47
Metrics:
Views: 32    Downloads: 8
Export: