X-XII klasių mokinių tolerancijos ugdymas : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
X-XII klasių mokinių tolerancijos ugdymas: disertacija
Alternative Title:
Tolerance Education among 10th-12th Grade Students
Publication Data:
Vilnius, 2000.
Pages:
138 lap
Notes:
Dr. disert. (social. m.) - Vilniaus universitetas, 2000. Bibliografija.
Summary / Abstract:

LTDaugelis šiuolaikinių visuomenių yra nevienalytės tautiniu, kalbiniu, rasiniu ir t.t. požiūriais. Todėl viena svarbių vertybių tampa tolerancija, kuri užtikrina minties, žodžio, savito gyvenimo būdo laisvę. Iki šiol stokojama išsamios tolerancijos ugdymo sampratos bei moksliškai pagrįstų gairių šiai vertybei ugdyti. Nors Lietuvos mokyklos programose dažnai pabrėžiama tolerancijos reikšmė, tačiau ši vertybė Lietuvos edukologijoje iki šiol nėra išsamiai tyrinėta. Todėl atsižvelgiant į tai, ryžtasi panagrinėti tolerancijos ugdymą vyresniame mokykliniame amžiuje. Disertacijos tikslas – atskleisti esmines X – Xii klasių mokinių tolerancijos ugdymo prielaidas.

ENMost of contemporary societies are variegated in national, lingual, racial, and other respects. Thus tolerance is increasingly becoming more and more important as a value, ensuring freedom of thinking, speech, and particular lifestyle. Still, there is a lack of comprehensive concept of tolerance education as well as scientifically based guidelines for development of this value. Although Lithuanian curricula rather often underline the significance of tolerance, this value in Lithuanian educology has not yet been exhaustively investigated. Thus, taking into consideration the above, there was an attempt to analyse tolerance education among older secondary school students. The aim of the thesis is to reveal the essential assumption for tolerance education among 10th-12th grade students.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/10302
Updated:
2022-02-07 20:08:21
Metrics:
Views: 64
Export: