LTNagrinėjant neįgaliųjų ugdymo problemas, nuolatinis mokymas įgauna dar didesnę reikšmę. Ypač didelį rūpestį kelia protiškai atsilikusių asmenų integravimas, jų mokymo kokybė, daugelis pedagogų, kurie dirba su protiškai atsilikusiais vaikais, pastebi tam tikrus jų asmenybės teigiamus pokyčius, kuriems atsirasti įtakos gali turėti įvairaus pobūdžio taikomoji veikla. Disertacijos tikslas – nustatyti aerobikos pratybų poveikį vidutiniškai protiškai atsilikusių merginų psichosocialiniam elgesiui ir fiziniam pajėgumui.
ENContinuous teaching is acquiring a growing significance in the examination of problems of education of disabled people. Integration of person with mental disabilities and the quality of their training is a great concern, and many educators working with mentally disabled children observe certain positive changes that may have resulted from various types of applied activities. The purpose of the dissertation is to establish the impact of aerobic exercise upon psycho-social behaviour and physical capacities of young females with medium mental disabilities.