LTStraipsnyje analizuojamos internetinės rinkodaros priemonės Neringos turizmo sektoriaus pozicionavimui. Pagrindžiamas tyrimo aktualumas, pateikiama problematika, iškeltas tikslas, uždaviniai, tyrimo objektas, tyrimo metodologija ir gauti rezultatai. Pastaruoju metu, Lietuvos turizmo sektorius pereina nuo tradicinės prie internetinės rinkodaros. Lietuvos, Klaipėdos regiono ir Neringos turizmo rinkodaros dokumentuose planuojamos internetinės rinkodaros priemonės Neringos turizmo sektoriaus pozicionavimui. Neringos turizmo sektoriaus pozicionavimui planuojami 10 iš 18 nagrinėjamų metodų (D. Chaffey, 2019, M. Bala, D.Verma, 2018, "gamifikacija" metodas). Išanalizavus Neringos turizmo sektoriaus pozicionavimui planuojamas internetinės rinkodaros priemones, atlikus Neringos turizmo sektoriaus vartotojų anketinę apklausą ir SSGG analizę, numatomi pasiūlymai Neringos turizmo sektoriaus pozicionavimui, veiklos optimizavimui bei teikiamos rekomendacijos Neringos turizmo sektoriaus internetinei rinkodarai. Reikšminiai žodžiai: internetinė rinkodara; pozicionavimo strategija; pozicionavimas turizmas; regiono prekės ženklas. [Iš leidinio]
ENThe article analyzes online marketing tools for positioning the Neringa tourism sector. The relevance of the research is substantiated, the problems are presented, the goal, objectives, research object, research methodology and obtained results are presented. Recently, the Lithuanian tourism sector is moving from traditional to online marketing. Lithuanian, Klaipėda region and Neringa tourism marketing documents plan online marketing tools for positioning the Neringa tourism sector. 10 out of 18 methods are planned for positioning the Neringa tourism sector (D. Chaffey, 2019, M. Bala, D.Verma, 2018, "gamification" method). After analyzing the planned online marketing measures for the positioning of the Neringa tourism sector, conducting a questionnaire survey of Neringa tourism sector users and SWOT analysis, proposals for positioning the Neringa tourism sector, optimization of activities and recommendations for online marketing of the Neringa tourism sector are provided. Keywords: internet marketing; positioning strategy; positioning tourism; regional brand. [From the publication]