LTVaikų ugdymas ikimokykliniame amžiuje grindžiamas žaidimu, kuris šiandien laikomas vaikų gyvenimo ir ugdymo būdu. Pedagogui tenka nuolat pakylėti vaikų žaidimus į artimiausią plėtros sritį, kartu ši užduotis ir paties pedagogo veiklą nuolat orientuoja į artimiausią plėtros sritį. Disertacijoje pristatomas vaidybinio dialogo su lėlėmis (VDL) metodas yra vienas iš naujų pedagogo ir vaiko sąveikos būdų. Darbe stengtasi sukurti teoriškai ir empiriškai pagrįsti vaidybinio dialogo su lėlėmis metodą, išsiaiškinti šio metodo panaudojimo ir diegimo grupėje galimybes ir optimalias sąlygas.
ENChildren’s pre-school education is based on games, which today is considered a way of children’s life and education. Pedagogues have to constantly bring children’s games to the nearest field of expansion, a task which constantly focuses teachers’ activity to the nearest field of development. The dissertation presents the method of acting dialogue with puppets (ADP) – one of the newest ways of teacher-child interaction. The dissertation provides theoretical and empirical validation of the method, explains possibilities and optimum conditions of using and introducing the method in groups.