LTŠiuolaikinės muzikos komponavimo technikos ir lietuvių liaudies muzikos ataudai – reikšmingas kompozitoriaus A. Kubiliūno kūrybos požymis. Muzikinės kūrybos portretas apima daugiau kaip penkis dešimtmečius, kompozicinio kelio raidoje išskiriamos nedaug kintančios muzikinės kalbos ir muzikos kūrinio dramaturgijos atramos, todėl varijavimo esama ne tik kompozicijos viduje, bet ir tarp kompozicijų. Aleatorikos ir sulieto sonorinio skambesio kūriniuose naudojami glausti tematiniai blokai, apimantys intonacinės, ritminės, harmoninės ir faktūros transformacijų arsenalą. Vyraujantys kūrinių pavadinimai trumpi ir neutralūs, žymintys kompozitoriaus grynosios muzikos ir struktūrinės idėjos preferencijas. A. Kubiliūno muzikinį portretą kuria ekspresyvus skambesys ir neoklasicistinės dramaturgijos principai, sutelkti pagrindinėje kompozicinėje autoriaus bazėje – kamerinėje muzikoje. [Iš teksto, p. 11]
ENModern music composition techniques and echoes of Lithuanian folk music are significant features of the work of composer Algimantas Kubiliūnas. This musical portrait covers over five decades of the composer’s work. The development of his compositional path is concluded of only slightly changing musical language as well as the dramaturgy of the musical work, therefore the principle of variation is characterized as a composing method and is found in a number of compositions. The composing technique of creating aleatoric music and blending and dissolving sonoristic sound are used in concise thematic blocks that accommodate an arsenal of intonational, rhythmic, harmonic and textural transformations. The works’ titles are mostly short and neutral, emphasising the composer’s preference for pure music and structural focus. A. Kubiliūnas’ musical portrait is created through expressive sound and by following the principles of neoclassical dramaturgy and focuses on A. Kubiliūnas’s founding principle of composition - chamber music. [From the publication]