LTŠiandien neįgalieji dažnai atskiriami nuo visuomenės, tačiau stengiamasi juos integruoti į visuomenę pasitelkiant įvairius būdus. Vienas jų – muzikinis ugdymas, Disertacijos tikslas – nustatyti integracinio muzikinio ugdymo (IMU) poveikį neįgaliųjų socializacijai ir visuomenės humanistinių nuostatų stiprinimui. Šiuo moksliniu tyrimu pirmą kartą atskleisti neįgaliųjų integracinį muzikinį ugdymą lemiantys veiksniai, parengta nauja adekvati metodika ir eksperimentiškai patvirtintas jos efektyvumas. Eksperimentu įrodyta, kad integruotas muzikinis ugdymas optimizuoja neįgaliųjų individualių gebėjimų atskleidimą ir mąstymą.
ENToday disabled people are rather often excluded from the society, although there are attempts of integrating them into society by employing various methods. One of such methods is musical education. The aim of the thesis is to ascertain the impact of integrative musical education (IME) on socialization of disabled and strengthening of the humanistic attitudes in the society. This scientific research has for the first time revealed that the factor impacting on the integrative musical education, the new adequate methodology prepared, and the experimentally proved effectiveness of the methodology. The experiment provides that the integrative musical education optimizes thinking and discovery of individual abilities of disabled people.