LTKantaučių bažnyčioje esančios pavienės liaudiškos skulptūros nesudaro vientiso rinkinio. Čia jos pateko atsitiktinai iš neįvardytų vietovių. Kadaise jos puošė pakelės kryžius ir koplytėles, tik Jėzaus Nazariečio ir Prisikėlusio Kristaus skulptūra, naudojama Velykų liturgijoje, priklauso Kantaučių bažnyčios sakralinių reikmenų grupei. Skulptūros sukurtos nežinomų XIX a liaudies meistrų, todėl skiriasi jų stilistika ir drožybos pobūdis. Ir meninės raiškos, ir ikonografijos požiūriu visos skulptūrėlės vertingos, atspindi šio Žemaitijos regiono liaudies meistrų patirtį, labiausiai populiarių šventųjų kulto bei Jėzaus Kristaus ir Švč. Dievo Motinos tam tikrų ikonografinių tipų sklaidą. Šis nedidelis rinkinys dar kartą patvirtina Žemaitijos žmonių labiausiai garbinamą Skausmingosios Dievo Motinos, Marijos Maloningosios ir Jėzaus Nazariečio kultą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Sakralinė dailė; Šventieji; Bažnyčios; Kantaučiai; Church; Saints.
ENThe individual folk statues of Kantaučiai Church do not form a uniform collection. They were brought here by chance from unidentified locations. Formerly they used to adorn wayside crosses and shrines. Only the sculpture of Jesus of Nazareth and the Risen Christ, used in the Easter liturgy, belongs to the sacred implements of Kantaučiai Church. The statues were made by unknown 19th-c. folk artists; therefore, they differ in style and way of carving. All the statues are valuable from the viewpoint of both artistic expression and iconography, as they reflect the experience of folk artists and the spread of the cult of most popular saints and of certain iconographic types of Jesus Christ and the Holy Mother of God in this region of Samogitia. This small collection once again confirms the cults of the Painful Mother of God, Mother of Mercy and Jesus of Nazareth.