LTStraipsnyje, taikant turinio (content) analizės metodą, nagrinėjami skirtingų autorių 1–4 klasėms parengti muzikos vadovėliai – siekta išsiaiškinti, kaip jų turiniu ugdomos krikščioniškosios vertybės. Tyrimo rezultatai parodė, jog muzikos vadovėlyje „Vieversys“ daugiausiai dėmesio skiriama tautosakai, pasaulietiškumui bei kultūrai; „Lakštutė“ pedagogui suteikia galimybių kalbėti apie krikščioniškąsias vertybes per šv. Kalėdoms ir šv. Velykoms skirtas temas. Vadovėliuose „Mano muzika“ dėmesys skiriamas ne tik tautiškumui puoselėti, kitų tautų muzikai pažinti, bet ir gana išsamiai vaikams pristatomos svarbiausios krikščioniškosios šventės. Reikšminiai žodžiai: krikščioniškosios vertybės, muzikos pamoka, 1–4 klasių muzikos vadovėliai. [Iš leidinio]
ENThe article examines primary school textbooks by different authors, using the content analysis method. The goal was to reveal how often and in what way the Christian values are cultivated through the content of the music education. The results of the examination revealed that in a music textbook “Vieversys” the most attention is given to the folklore, secularism and culture; the textbook “Lakstute” gives an opportunity to the teacher to emphasize Christian values by accentuating topics of Christmas and Easter. The textbooks “Mano Muzika” focus not only on cherishing nationality, expressing knowledge of music from different nations, but also present Christian celebrations in detail. Keywords: Christian values, music lesson, textbooks for 1–4 grades. [From the publication]