LTStraipsnis skirtas asmeninio meninės kūrybos proceso savireceksijai kuriant fotomeno artefaktus. Savo fotografijų realybėje nei neigdama, nei teigdama ką nors egzistuojant, koncentruojuosi į meninės kūrybos procesą plačiąja šio koncepto prasme, pamažu jį siaurindama (struktūruojant, racionalizuojant, eksternalizuojant) ir tokiu būdu išcentruojant. Mano kuriamos tikrovės konceptas išreiškiamas pasitelkiant tikrovės atvaizdus, siekiant užčiuopti ir atvaizduoti jų būties procesualumą, eigą, virsmą, kismą. Vadovaudamasi atsitiktinumais, intuicija, pojūčiais ir disartikuliacijos praktika, kuriu savitą kūrybinę strategiją, įgalinančią mane vizualiomis raiškos priemonėmis filosofiškai apmąstyti kintančias sąvokas. Praktinėje tyrimo dalyje fiksuodama patyrimų procesą fotomedijoje kaip kartotėmis grįstą audimo ar marginimo techniką, siekiu sukurti beasmenį vizualųjį ritmą, tam tikrą mąstymo algoritmą, kuris suponuoja galimybę abstrahuoti vizualumą, aktualizuoja atvaizdo prasmės klausimą foto medijų pertekliaus realybėje. Esminiai žodžiai: vaizduotė, įsivaizduojamybė, sąmonė, meninės kūrybos procesas, neobjektiška būklė be tapatybės, proceso dinaminė įtampa, medialinė vaizdo prigimtis, saviorganizacijos sistema, metakūrinys. [Iš leidinio]
ENThe article is devoted to the self-reflection of the personal process of artistic creation in making photography artefacts. In the reality of one’s photo, neither denying nor claiming the existence of anything, I concentrate on the process of ARTISTIC CREATION in its broad sense, gradually narrowing it down (structuring, rationalizing, externalizing) and thus concentrating. The concept of the reality I create is expressed through the images of reality in order to perceive and represent the process, course, transformation, and change of their existence. Guided by chance, intuition, senses and the practice of disarticulation, I develop a distinctive creative strategy that enables me to reflect philosophically on changing concepts through visual means of expression. In the practical part of the study, by capturing the process of experience in photo media as a repeating weaving or colouring technique, I seek to create an impersonal visual rhythm, a kind of thinking algorithm that presupposes the possibility of abstraction of visual, actualizes the meaning of the image in the reality overflooded with photo media. Keywords: imagination, imagined reality, consciousness, process of artistic creation, non-objective state without identity, dynamic tension, of the process medial nature of the image, self-organization system, metacreation. [From the publication]