LTStraipsnyje siekiama atskleisti autizmo spektro sutrikimą turinčių vaikų socialinių kompetencijų ugdymo(si) galimybės priešmokykliniame amžiuje. Teoriškai pagrindžiama ASS turinčių vaikų socialinių kompetencijų ugdymo(si) svarba. ASS turinčių vaikų socialinės kompetencijos priešmokyklinio ugdymo įstaigose ugdymas reikalauja sudėtingesnio pedagogų darbo ir supratimo apie ASS turinčius vaikus, jų problemas. Teisingiausiai ugdyti ASS turinčius vaikus gali spec. pedagogai, išmanantys įvairias ASS turinčių vaikų ugdymo programas. Empiriškai nustačius ASS turinčių vaikų socialinės kompetencijos ugdymosi ypatumus priešmokyklinio ugdymo įstaigoje atskleista - autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų ugdymo(si) priemonėmis rūpinasi daug praktikos turintys pedagogai ir logopedai, todėl svarbu įstaigose turėti perengtus ir kvalifikuotus specialistus darbui su tokiais vaikais. Veiksmingiausiomis socialinės kompetencijos ugdymo priemonėmis laikomos kasdienės rutinos griežta tvarka, aiškus ir lėtas užduoties paaiškinimas, paskatinimai, TEACCH terapija, ABA terapija, psichologo ir logopedo pagalba. Reikšminiai žodžiai: autizmo spektro sutrikimai, socialinių kompetencijų ugdymas. [Iš leidinio]