LTStraipsnyje pateikiami atlikto tyrimo rezultatai, kurio tikslas - išsiaiškinti lopšelio-darželio ,,A“ tėvų ir pedagogų požiūrį į šokio, kaip meninės raiškos būdo taikymo galimybes, ugdant vaikų meninę kompetenciją. Tyrimas atskleidė, kad tėvai teigiamai vertina šokį kaip meninės raiškos būdą, ir mano, kad tai ne tik pramoga, tačiau ir ugdymo metodas, kuriuo vaikai gali išreikšti save. Vis dėlto, dauguma tėvų teigia, kad įdomiau pamatyti vaikus šokančius scenoje, nei stebėti šokio kūrimo procesą. Labiausia neigiamai tėvai vertina vaikų improvizacijas, lyginant su pedagogo pastatytu šokiu. Kokybinio tyrimo rezultatai atskleidė daugiau teigiamą pedagogų požiūrį į šokio, kaip meninės raiškos būdo taikymo galimybes, ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikus. Taikant šokį, kaip meninės raiškos būdą, respondentai daugiau renkasi pačių kuriamus žingsnelius, žinomus ratelius ar žaidimus. Taikydami šokį, kaip meninės raiškos būdą, ugdant vaikų meninę kompetenciją, pedagogai yra išradingi, pasitelkia įvairias, darbo vietoje esančias priemones, technologijas, apjungia šokio metodus su kitomis, meno raiškos priemonėmis. Daugiau neigiamai pedagogai vertina kūrybinių šokio žaidimų bei šokio taikymą, kai kuriama laisvai, be pedagogo įsikišimo. Reikšminiai žodžiai: priešmokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos ugdymas. [Iš leidinio]