LTAntraštės, kuriose vartojamos ekspresyviosios kalbos priemonės (metaforos, vaizdingieji veiksmažodžiai, palyginimai, frazeologizmai, citatos, retoriniai klausimai, sušukimai ir pan.) ne tik pasižymi gana stipriu emociniu-ekspresiniu poveikiu, bet neretai sukuria dviprasmiškas reikšmes. Šiame straipsnyje bus tiriamos populiariausių lietuviškų (delfi.lt, 15min.lt, lrytas.lt) ir angliškų (foxnews.com, cnn.com, theguardian.com) interneto naujienų portalų antraštės ir jose vartojamos ekspresyviosios kalbos raiškos priemonės, kaip būdas sudominti ir pritraukti skaitytoją. Bus siekiama nustatyti ir palyginti minėtų kalbos priemonių vartosenos tendencijas skirtingų kalbų interneto žiniasklaidos antraštėse. Raktiniai žodžiai: interneto žiniasklaida, antraštė, ekspresyviosios kalbos raiška, emocinis-ekspresinis poveikis. [Iš leidinio]
ENHeadlines that employ expressive language means (metaphors, figurative verbs, comparisons, phraseology, quotes, rhetorical questions, exclamations, etc.) have a rather strong emotional-expressive effect. However, they often create ambiguous meanings. This article examines headlines of the most popular Lithuanian (delfi.lt, 15min.lt, lrytas.lt) and English (foxnews.com, cnn.com, theguardian.com) online news portals and the means of expressive language used in them as a way to interest and attract the reader. The aim is to identify and compare the trends in the use of these language tools in online media headlines in different languages. Keywords: online media, headline, expressive language means, emotional-expressive impact. [From the publication]