LTStraipsnyje nagrinėjamos paskirstymo ir marketingo logistikos funkcijos, jų reikšmė produkcijos realizavimo procese. Nurodoma, kad paskirstymo logistika sprendžia kur kas kompleksiskesnes užduotie nei marketingo logistika, pateikdama pagamintą produkciją iš gamybos vietų j rinką. Atskleidžiama tarptautinės paskirstymo logistikos esmė, jos tobulinimo būtinybė plėtojant paskirstymo sistemą Europos Sąjungos rinkoje. Gerinant klientų aptarnavimą, paskirstymo logistika privalo tenkinti prekių pristatymo trukmės, tiekimo lankstumo Ir medžiagų bei prekių srauto kompleksiškumo reikalavimus. Straipsnyje nagrinėjama tarptautinės paskirstymo sistemos struktūra ir paskirstymo logistikos efektyvumo veiksniai: pristatymo laikas, pristatymo patikimumas Ir pristatymo lankstumas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Logistika; Marketingas; Paskirstymo logistika; Marketingo logistika; Prekių paskirstymas.; Logistics; Marketing; Distribution logistics; Marketing logistics; Distribution of goods.
ENThe article examines the functions of distribution and marketing logistics, as well as their significance in the process of product sales. It is argued that distribution logistics solves far more complex tasks than marketing logistics by delivering products from places of their manufacturing to the market. The article discusses the essence of the international distribution logistics and the need for its improvement in developing the system of distribution in the European Union’s market. In order to improve services to clients, distribution logistics must meet the requirements of the time of the delivery of goods, the flexibility of supply, and the complexity of the flow of materials and goods. The article examines the structure of the international distribution system and the factors influencing the logistical effectiveness: the time, the reliability and the flexibility of delivery.