LTLietuvių kalbos mokytojas šiandieninėje Lietuvos mokykloje - vienas svarbiausių veikėjų. Jis atlieka plačią daugiašakę veiklą tradicinių ir besikeičiančių mokytojo vaidmenų kontekste. Knygą sudaro įžanga, keturios dalys - Didaktiniai lietuvių kalbos dėstymo principai; Lietuvių klabos mokymo kryptys; Lietuvių klabos mokymo(si) metodai; Pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimo dizainas - priedai. Šalia aptariamų filologijos mokslininkų teorinių teiginių pateikta mokytojų veiklos praktinių pavyzdžių, patariama, kaip taikyti įvairius mokymo(si) metodus, aktyvinti ugdymo procesą. Besikeičiančioje mokykloje mokytojas turi gebėti ne tik motyvuoti mokyti mokytis, perteikti informaciją, reflektuoti, bet ir atlikti savo veiklos tyrimą, įsivertinti. Knygoje akcentuojama pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimo esmė, aprašomi tyrimo etapai, pateikiami veiklos tobulinimo tyrimo metodai. Prasminiai žodžiai: lietuvių kalbos mokytojo veikla, pamokos organizavimo metodai, pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimas. [Iš leidinio]
ENLithuanian language teacher is the central figure in a contemporary school of Lithuania. He/she performs explicit and multi-branch activities within a context of traditional and changed functions of a teacher. The book consists of the introduction, four parts: Didactic Principles of Teaching Lithuanian Language, Direction for Teaching Lithuanian Language, Methods of Teaching Lithuanian Language, and Designing Research on Improvement of Pedagogic Activities, and the supplements. Next to theoretical statements of philological scientists discussed, the author provides practical examples of teachers’ activities and advices how to apply various teaching methods and make education process more active. Within the changing school environment, teachers must be able to research their activities and perform self-assessment, above functions of motivating, teaching, delivering the information, and reflecting. The book stresses the essence of researching for the improvement of pedagogic activities, describes stages of researching, and provides methods for improving pedagogical activities. Keywords: activities of Lithuanian language teachers, methods of organising a lecture, research on improving pedagogical activities.